UDDANNELSE & SAMARBEJDSRELATIONER

Gennem min uddannelse har jeg været heldig at arbejde sammen med en del virksomheder og institutioner, som ikke kune har givet et godt indblik i “virkelighedens verden”, men også et mere realistisk perspektiv på problemstillingen.

2013   Kandidat i Oplevelsesdesign ved Aalborg Universitet

Igennem mit studieforløb har jeg erfaret at mine kompetencer er stærke i mødet mellem oplevelse fx teknologi og menneske. Jeg påtager mig oftest en forstående og empatisk rolle ift. problemstillingen som jeg mener, medvirker til en forståelse af de menneskelige aspekter som er en vigtig del af oplevelsesaspektet og implementeringen deraf. Oplevelsesdesign er betegnelsen for en arbejdsmetode som har sin rod i oplevelsesøkonomien. Fokus ligger på at skabe og udvikle produkter, events mv. som er med til at understøtte oplevelsesdimensionen.

Arbejdsområder:

2013-05-31 07.09.12Oplevelseskoncept til den fremtidige brug af Karolinelund i Aalborg
Samarbejde med Aalborg Kommune vedr. udarbejdelsen af et oplevelseskoncept til den fremtidige brug af Tivoli Karolinelund.

 

 

Konceptudvikling til en applikation til brug på Aalborg Kongres & Kultur Center
Samarbejde med AKKC i udarbejdelsen af et koncept til brugen af Google Indoor Mapping og forbedring af udvalgte serviceområder i huset.

forside2rigtigKonkrete arbejdsområder:
Konceptudvikling af AKKC webapp
Tilrettelæggelse og facilitering af workshop
Tilrettelæggelse af udviklingsproces
Udvikling af mockups
Tilrettelæggelse af test og udførelse deraf
Samarbejde med eksterne virksomheder i udviklingen

I 2014 fik AKKC udarbejdet deres webapplikation (se billede). Hvis Interesseret er det muligt at se mere om vores konceptbeskrivelse på nanagade.wordpress.com

Konceptudvikling til fremtidens nye shopping oplevelse, EM Retail Solutions Horsens
Samarbejde med EM Retail Solutions om et oplevelseskoncept til løsning af problemstilling om at få forbrugeren ind i den fysiske butik, i stedet for at shoppe online.

Skærmbillede 2014-12-13 kl. 13.09.13Komparativ analyse af digitale oplevelser i Nordjylland, Nationalpark Thy
Analytisk syn på udvalgte kulturarvsformidlende oplevelser i Nordjylland, og hvorledes teknologien er med til at understøtte oplevelsesdimensionen. Casene var:  Nationalpark Thy: Stenbjerg Landingsplads, Lindholm Høje: Vikingeruten og Bangsbo: Sabotage og Spionage.

2011 Bachelor i Interaktive Digitale Medier ved Aalborg Universitet

På Indimedia har jeg arbejdet med skabelsen af koncepter, hvor interaktivitet og brugen af digitale medier, i forbindelse med kommunikation mellem afsender og modtager, har været omdrejningspunktet.

 Arbejdsområde:

Pilotprojekt om brugen af tablets i kursussammenhænge, Grundfos.
Pilotprojekt i samarbejde med Grundfos, omkring implementering af tablets i deres kursus Customer Based Communication.

Kulturhistorisk markedsføring af Carlsberg
Semiotisk analyse af Carlsbergs markedsføring i tre perioder.

 

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s